Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Årets första vardagsinlägg
2014-03-07 kl. 10:30:40
Livet i allmänhet.

Hejhopp! 
 
Tiden går och vi är tydligen redan inne i mars och därmed årets sista månad i dess första kvartal, vart tar all tid vägen? Tiden liksom bara försvinner, eller kanske är det jag som har fullt upp med annat än att tänka på berätta vad jag gör av min tid. Hur det än må vara så tänkte jag såhär att jag kanske skulle kunna få ihop nått inlägg per kvartal om vad jag gjort den senaste tiden.
 
Idag har jag varit extremt duktig för att ha varit vaken i dryga två timmar. Först har jag skickat in de sista uppdraget i kursen jag läser nu, Historia 2b - kultur, som jag förövrigt har slutprov om 10 dagar. För det andra har jag hunnit ge fliza en typ 30-40 minuters promenad och nu snart hunnit skriva ett blogginlägg, och nu bestämde jag mig för fara och åka skridskor med ida och mattias en sväng! 
 
Annars så har jag faktiskt hunnit sy en kalle kå tjur som jag måste sparka mig i arslet och fota, så jag kan visa och så spelar jag en massa tv-spel/3ds (just nu Bravely Default som är amazing) och läser rätt mycket (har faktiskt läst ut bok nr 2 så kommer ett inlägg om den så på ett tag med) 
 
Nä men nu är ida påväg så måste byta om! 
 
XOXO inibell