Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Sommaren är över och vardagen börjar om.
2013-09-05 kl. 08:23:59
Livet i allmänhet.

Då så va det 100 år sedan sist men ska väll försöka skärpa mig, om jag pallar! hahahah vi får väll se hur det går med den saken. 
 
Sedan sist, hmm. Ja helgen efter getaway for jag och sötniklas till stugan för en sista sommarhelg, där spenderades tiden med fille och klara, mira, mor och far och flizan såklart. Vi spelade massa spel, åt glass på glassbonden, hälsade på kenzo (fyllde på valpsuget), åt gott och så vart det lite kajak/kanotpaddlade! 
 
(här skulle jag bjuda på en massa bilder från denna helg men blogg.se låter mig inte ladda upp bilder som är större än 8 mb står det, KONSTIGT bara att bilderna jag försöker ladda upp är betydlig mindre än så)
 
 
En kan ni få iaf :) 
 
Vad jag roat mig sen denna helg med är att läsa kursen Litteratur och håller på läsa lite klassiker, kliver upp 7 på morgonen och lägger mig runt 10 (för få någon slags rutin här i livet), går morgonpromenader med mor och fliz, börjat gymma igen, vart och valt insulinpump så ska börja behandlas med en sån i slutet på september och älsklingen och jag håller på piffa upp lägenheten allt eftersom med inköp av småsaker som gör lägenheten till vår :) Så då vet ni att vad jag plysslat med de senaste veckorna. 
 
 
 
XOXO inibell