Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

hosthosthosthost
2013-09-15 kl. 21:45:00
Livet i allmänhet.

Denna helg summeras med 1 ord. Sjuk. Älsklingen och jag har snorat, hostat, nysit och tyckt synd om oss själva hela helgen, så produktiviteten har väll inte vart på topp om man säger så! 
Nilkas har spelat en massa TV-spel och jag har läst en massa, haft lite ångest för att jag inte kommit längre på mitt skrivarbete (som jag dock behöver läsa ut min bok för kunna göra) och segat i soffan. Men man får ha sådana helger med! Annars så var jag med min finaste Loui i fredags, förkyld som jag var och lite som hon sovit så låg vi mest under hennes pokémonfilt i ersmark och pratade om allt mellan himmel och jord, hur mys som helst! Nästa helg blire äntlingen en sleepover för första gången sen hon återvände till Sverige (skäms på oss), läääängtar!! 
 
Fick tillbaka mitt första uppdrag med häromdagen, fick C , inte dåligt men jag kunde ändå inte låta bli att bli lite besviken. Inte för att jag egentligen tycker att det var så pass bra skrivet att jag förtjänar mer men hade ändå gärna sett ett B eller A. Menar C är ju det lägsta jag strävar efter! Nä, men det gör mig mer motiverad att satsa hårdare på de två sista skrivuppgifterna + det stora temaarbetet. Ba bita i det sura äpplet och satsa lite mer, har slappat rätt så de senaste veckorna så nu blire ändring på det.
 
Nu längtar jag lite efter min kamera faktiskt, känner att det blir så mycket text när jag inte använder bilder xD
Dags för hostmedicin och så kallar sängen! Godnatt på er och vi hörs snart igen!
 
XOXO inibell