Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Det är höst...
2013-09-18 kl. 23:13:26
Livet i allmänhet.

Snart vinter. (Louiiii!)

 
Oj, helt plötsligt känns det som hösten kom! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Det kan vara mysigt men samtidigt så otroligt deprimerande. Jag menar som idag, för mörkt att inte ha på lampor men samtidigt för ljust, lamoprna gav inte tillräcklig effekt! (ilandsproblem, jag vet) Sen blir jag så otroligt lättretlig och får dåligt med energi när inte solen tittar fram, inte för att jag avgudar värme och vill sitta ute när det är fint väder, neej när solen skiner så flyter plugget på i en sådan galen fart och utan bekymmer. Det är egentligen helt otroligt vad solen gör för mina studier. Så nu blir det till att hitta något annat sätt att få den där energin, vad det är återstår att se! 
 
Nä men nog om hösten nu. Idag har jag läst ut en hel bok, Dorian Grays porträtt närmare bestämt. Började med den halv nio imorse och avslutade den halv två, nu har jag under kvällen skrivit på en uppgift mellan perioderna i hockeyn! Upptäckte till min stora glädje att matchen sändes gratis på viasatsport! Hejja Löven!! :D Har egentligen blivit smygberoende av hockeyn nu, men föredrar att se det hemma i soffan framför sitta på arenan, eller T3 center som de tydligen heter nu (fuuuult namn)! Dessutom kan man ju ha sådan tur som jag hade ikväll, fick mys besök av en fliza som låg i soffan med huvudet i mitt knä mer eller mindre hela matchen!
 
Niklas den stackaren är på jobbet och jag längtar en hel massa efter han!! <3
 
XOXO inibell