Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Bilder saknas, pluggar för fullt och lider med min älskling.
2013-09-11 kl. 20:56:56
Livet i allmänhet.

Nu var det så att jag hade tänkt visa mina fina inköp jag gjorde igår under min och idas standag, köpte nämligen en supersöt väska. Jag har  varit på jakt efter en mindre och lite mer diskret väska än min fina döskalleväska, den passar sin nämligen inte allt för bra vid alla sorters tillställningar och eftersom jag är mer eller mindre beroende av att ha en väska med mig överallt för mina dibbesaker så är detta en jakt som pågått en längre tid!
 
Så tanken var alltså att jag skulle visa en bild på denna supersöta väska som jag är så otroligt nöjd med, men just när jag tänkte ta fram kameran kom jag på det, justfan! Min kamera är i Grekland med mor min! Det råkar vara så att jag är världens snällaste dotter så hon fick låna den så hon slapp bära med sig sin stora kamera i utlandet. Och omodern som jag är har jag ju bara en gam'telefon så blev ingen bild denna gång! 
 
Skulle också visa mitt andra inköp jag som jag personligen tyckte gav mig lite vuxenpoäng, nämligen ett glasögonfodral. Inget speciellt bara ett svart fint fodral men bara saken att jag la ut pengar på något sådant ger jag mig själv lite poäng för! 
 
Annars så var jag duktig idag och skickade in den första stora skrivuppgiften i Litteraturkursen, väntar med spänning på betyg! Har också hunnit läsa (för ett temaarbete) i min 800 sidors klassiker Kristin Lavransdotter i ca 5-6 timmar idag, utöver det tar jag hand om min älskade, han ligger nämligen tämligen sjuk. 39 granders feber, mega förkyld och alltmänt jävligt mår stackaren! Det gör alltid så ont i mig att se han sjuk så nu har jag bäddat ner han i soffan och hoppas han får må lite bätter imorn och att inte jag själv nu står på tur! Det verkar dock mörkt för mig, min hals värker nå så jävulst -.-
 
Sådär ja!! Ett långt fint textinlägg, precis som jag vet att ni vill ha det ;D 
 
XOXO inibell