Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Helgen!
2013-05-29 kl. 18:24:22
Awesome shit!

Helgen i stockholm var superduper :) 
Men min kamera råkade bli glömd på hotellet alla dagarna så bildinlägget får utebli! 
 
Men hade det great, trodde aldrig jag skulle få se Bon Jovi så har inte några klagomål förutom att Bed of Roses inte spelades :( men fick höra en massa av mina favoriter ändå så jag är nöjd! :D 
Lördagen spederades på stan tillsammans med underbara Lares och kvällen spenderades med fler vänner :) 
Söndag tog vi oss an ikea och har förhoppningsvis införskaffat allt vi behöver till lägenheten nu, vi hade dessutom som tur att vi fick punka på bilen ca 60 mil från ume.. a så kan det gå! 
 
Nä men överlag en helt galet bra helg. Denna vecka ska vi försöka göra klart i lägenheten så bjuder på bilder så fort det är klart i alla rum :) 
 
XOXO inibell