Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

You make me happy :D
2013-03-30 kl. 23:02:22
Awesome shit!

Så förbannat bra dag detta har varit. Hann ba vakna så satt jag på bussen mot ersmark och min bästaste louiii!
Vi har roat oss på alla vanliga sätt, spelat sims, pokémon, ätit gott och lagt en jävla massa pussel. Ett pussel vi började med för över 1.5 år sen, troligtvis närmare 2. Flytet var inte nådigt men självklart kommer man ju alltid på efteråt att man skulle tatt ett kort före och efter! Såå inga bilder för omväxligens skull ;D 
Det känns så skumt att tänka att hon vart på andra sidan jorden i 1.5 år och nu är tillbaka, efter en dags häng så känns det som hon aldrig varit borta :) Längtar redan tills vi ska ses igen, det är alltid så awesome! Klassen på humorn sjuker, tårarna sprutar och skrattanfallen är täta. Det enda dåliga är Louis inflytande på min svenska. Att hennes är liite ringrostig emellanåt är väll acceptabelt men att jag tappar min dirr är ju sämst av mig + att hon använder så fula ord medans jag typ aldrig svär (jag sa typ) längre. Säger ba FIIISK! åååååh, det här vart lite svamligt och ostrukturerat men det är ba för jag är så jävla glad att min andra halva befinner sig i samma land som mig igen!! 
 
XOXO inibell