Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Så mycket man borde men så lite tid!
2013-03-31 kl. 21:12:51
Livet i allmänhet.

Jag hatar känslan av att ha så mycket man borde göra så det resulterar i att man inte gör något alls! Just nu har jag en massa "borde" saker på listan, framför allt engelska uppgifter som jag måste gjort innan lovet är slut, nu kanske ni tycker jag låter lite väl pessimistisk med tanke på lovet egentligen börjar imorn och det är ju i och för sig sant men ändå. Att veta att det måste göras uppfiter, läsa en roman (The picture of Dorian Gray är tanken) och filosofi på det känns lite tungt. Dessutom har jag en massa annat som också ska tänkas på och hinnas med denna kommande månad. Det är fulltös medvetslös för hela slanten som gäller !
 
Men mitt i allt kaos så får jag ju i alla fall göra saker som gör mig glad, idag fyller min bror 20 år så jag och niklas var och åt middag med mor, far, bror och klara :) På tisdag ska jag och loui (mest troligt) upp till stugan och hälsa på mor min och jag skicka nyss iväg en fet beställning till swedenrock, nya kläder <3 Dessutom börjar Game of Throneskvällarna imorn igen och världens bästaste pojkvän köpte en Ben & Jerrys till mig idag som jag ska få äta till nya GoT imorn!! Greeeat :D
 
Nä nu ska jag ta och antingen rensa min garderob och göra plats för de nya eller spela lite Paper Mario (jag är nådigt förbannad på det spelet, så jävla mkt svårare än jag trodde!!) Imorn blire stenhårt plugg fram tills niklas slutar och vi ska fira att Ingela fyllt år :)
 
XOXO inibell