Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Man hinner bara börja så är det snart över.
2013-03-20 kl. 11:40:00
Plugg

Ghhhaa!
Sitter nu och försöker få in allt som har med filosofi 1 kursen att göra, slutprov står nämligen på schemat för imorgon... Känner lite press på mig själv faktiskt, lyckas med att få A på alla inlämningsuppgifterna så nu vill jag  ju bevisa att jag är värd det betyget imorgon på det muntliga :) Känns galet att ha läst kursen i 4,5 veckor bara och redan ha slutprovet, det är som att jag just har börjat förstå vad jag läser och så är de dax för sista momentet. 

Engelskan går det förvånasvärt bra i med för den delen, A på ett glosprov och B på det senaste skriftliga! De ni, inte illa. Har dock inte höga förväntningar alls på slutbetyget i den kursen, det blir det de blir helt enkelt! Lägger inte ner mer tid än nödvändigt på det utanför lektionstiderna heller så resultaten lär nog variera rätt mycket under kursens gång :) Men lite kul va det med betyg som motsvarar mvg!
 
Såå, det va väll det jag hade att dela med mig av för den här gången! Återkommer väll med ett happy/sad inlägg imorgon när jag fått mitt slutbetyg! 
 
XOXO inibell