Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Hej hopp !
2013-03-04 kl. 11:32:53
Livet i allmänhet.

Nu va det visst ett tag sen senast (inte så värst ovanligt nu för tiden xD) !
 
Så vad händer då just nu i mitt liv? 
Jo, för tillfället har jag "lov" d.v.s. inga engelska lektioner på skolan men hemarbete + att distanskursen har inget lov så det är väll inte riktigt lov men ja. :) 
Jag är redan halvägs genom filosofi 1 och snart halvägs genom engelskan! wooohooo! :D 
 
Denna vecka kommer förövrigt va topppen. Niklas jobbar äntligen en vecka utan några kvällspass (med andra ord jag hinner träffa min älskling lite mer än den senaste månaden), idag ska jag äntligen ta mig till gymet (andra gången iår) och imorgon ska jag klippa mig OCH gå på bio med ida :) Så ja, detta kan väll bara bli en bra vecka?
 
Förövrigt är jag sur för nätverket eller något kruppar så kommer inte in på bloggar som slutar med blogg.se så kan inte hänga med på vad som händer i mina fina vänners liv som bor långt ifrån mig :( 
 
XOXO inibell