Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

IKEA med Ida :)
2013-07-11 kl. 15:49:28
Livet i allmänhet.

Igår tog jag och ida oss en sväng till sundsvall för handla lite på ikea. Och lite var ordet, efter varv nummer ett så var de så lite i korgen att vi kände oss tvugna gå ett varv till, det resulterade i liter mer varor. Om det va saker som behövs eller ej får tiden utse men jag är nöjd med mina inköp :)
 
Sen hann vi även en sväng på Birsta där jag råka handla två tröjor (kanske onödigt, åter igen får tiden avgöra) och några smyckes saker som jag ska fara till ingela och göra örhängen och halsband av! Hemvägen var ett kapitel för sig med lite dödskräck (dum långtradare), en massa rockklassiker, en älg (som jag missade) och en  massiv skrattattack som kunde ha resulterat i en olycka med lyckligtvis har ida alltid läget under kontroll så de va egetligen inget bekymmer !
 
Med andra ord var hela dagen lyckad :) 
 
 
 
Vi stannade och åt en andra frukost!
 
 
Det blåste... en aning! 
 
 
Första varvet (det är alltså både mitt och idas).
 
 
Andra varvet, vart lite mer som det ska se ut efter man vart på ikea.
 
 
Vi beräknade att va hemma igen halv 11, med andra ord lyckades vi!
 
 
Det typ spökar.
 
XOXO inibell