Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

så så vare med det
2013-01-31 kl. 13:27:17
Plugg

Eeehmm ja. Lite dålig på hålla igång det här med att blogga ^^' 
Men kan väll ge mig på ett halvhjärtat försök till något.. intressant?
 
Skolan går faktiskt riktigt bra! Jag är inte sönderstressad, jag ligger inte efter, jag har koll på distanstudierna (bokat slutprov den 15 februari) och har koll på engelskan med.. typ.. förutom de faktum att vårt grammatik prov vart framflyttat från tisdag om två veckor till nu på tisdag och jag får träffa folk iallafall 3 dagar i veckan! Inte alls illa tycker jag :)
 
Okej, det där var väll inte ens lite intressant.. Äh! Skit i det. Nu vet ni att jag lever iallafall.
Dessutom har jag ju redan ursäktat mig i förväg, att de lär va birst på intressanta uppdateringar denna vår, så det så.
 
XOXO inibell