Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Ge mig pengar tack.
2013-02-01 kl. 23:07:00
Livet i allmänhet.

Vad roar en Ina sig med när finaste niklas är och sliter på jobbet en fredagkväll? 
Plugg som hon borde? Neeeej.
 
Halvtittar på nån film, som jag tror handlar om typ en bartender men ingen riktig aning. Det som stulit min uppmärksamhet den senaste timmen eller två är Sweden Rocks shop. AMAGAD. Jag vill ha så här: 254765421679535297875413528546 mycket pengar + lite till. Så underbart det vore att få lägga en fet jävla beställning på några tusenlappar utan att de ens skulle kännas i plånboken. Ah men det är trevligt att drömma iallafall :)
 
Så då vet alla ni som har en massa pengar över och inget att göra utav de vart ni kan vända er! Tack på förhand.
 
XOXO inibell