Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Hej hej, hejdå 2013!
2013-12-30 kl. 19:17:04
Livet i allmänhet.

Kan väll passa på att blogga en sista gång detta år när jag lix väntar på niklas ska sluta jobba :)
 
Så vad händer... Inte mycket förutom det vanliga livet. Kanske därför jag inte bloggat på hela hösten typ! 
Eller så pallar jag bara inte xD Hur som. Senaste veckorna har jag jobbat med en novell och en pjäs, helt fria tyglar på båda. Skickade in allt i lördags så nu är det bara hålla tummarna det blir fint betyg och att slutprovet går bra (dock inte förän den 10 januari) :) 
 
Till vårenterminen blir det historia, inriktning kultur och sedan kultur och -idéhistoria som gäller, ska bli spännade. Ska också bli spännade och se vad jag bestämmer mig för att göra efter komvux är klart, börjar ju närma sig!
 
Sen tycket jag det är synd att nyår är imorgon, min testsminkning vart nämligen kung och det finns ingen chans att jag lyckas göra om den imorgon! Är fett pepp på morgondagen, älskar min klänning, mitt nyfärgade hår, mitt nagellack och (förhoppningsvis) mitt smink. Dessutom blir det att fira i Robertsfors med Niklas hos hans kusin med flera :D 
 


 
 
2013
 
Årets bästa:
Blev sambo med finaste niklas <3
Fick en dibbepump
Bon Jovi
In Flames (Getaway)
 
Årets sämsta:
Kan inte komma på något, ärligt.
(inget dåligt år med andra ord) 
 

 
2014
 
Taggar:
Fixa slutbetyget
Ta körkort (peppar,peppar)
 
Otaggar:
Ta viktiga beslut
 
Löften:
Läs mer skönlitteratur
Sy! (vad som helst, bara sitta lite  vid symaskinen helt enkelt)
 
 
XOXO inibell