Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Getaway, tagga!!!
2013-08-06 kl. 10:49:29
Awesome shit!

Dåså, nu är i princip allt packat, städat och klart! Om några timmar beger jag mig mot haga, vilket blir första stoppet på vår resa. Väll på  haga möter jag upp mina två medresenärer och spenderar sista natten för veckan i en säng för imorn går tåget 05:12 mot Gävle och Getaway!! På det tåget är tanken att jag, älsklingen och ida ska sitta och va taggade till 1000! Tror dock att två av tre kommer sova, så jag får väll sitta där själv på min plats och skutta upp och ner eller något xD Nä, men nu har man laddat genom att ha sovit liite inatt så man somnar tidigt ikväll! 
This is going to be greaat! (Bara vädert är med oss, ser inte så lovande ut just nu) MEN TAGGA ÄNDÅ! 
 
Igår va vi för övrigt en sväng på nolia, inte så värst intressant!
Vi kollade på husvagnar, drömde om att bli snuskigt rika och avslutade med lite glass :)
 
 
 
En väldigt söt och nöjd älskling :]
 
 
Bästa glassen ever! 
 
XOXO inibell