Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Getaway :D
2013-08-14 kl. 15:40:04
Awesome shit!

Då va man hemkommen för några dagar sedan :) Vi vart såklart fast bakom tåget som va fast i tunnel på hemvägen. Så vart en fyra timmars försening hem men förutom det och att vädret där nere inte va de optimala så var en festivalen väldigt lyckad för min del! :) Bilder vart de inte så många av (mestadels pga regn, viss del pga lathet)! Sjukt nöjd iaf, staketplats vid In Flames, Within Temptation, Adept, Eluveitie, Soilwork, Dragonforce (typ) och nästa på Killswitch Engage! System of a down avnjöts för min del från en sluttning där jag satt och sjöng :) Deep purple var också lite coolt att ha sett! Haha känns som jag garanterat glömt bort något band men höjdpunkten för mig var helt klart In Flames, sjuukt mäktigt! 
 
nää men nu får ni väll några bilder som ändå lyckades tas (tyvärr inga bilder på de banden från de två första dagarna) :) 
 
 
Målmedveten  på väg hem (tågstation) Men återvänder mer än gärna!! AWESOME festival!! 
 
XOXO inibell