Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Utvärdering av veckan.
2012-09-09 kl. 15:58:17
Hälsa

Tänkte jag måste ju följa upp och utvärdera planen jag gjorde förra helgen, ni vet den där med hur jag ska nå min målvikt. 

  • Gymma 2-3 gånger i veckan, check! Var 2 gånger och efter första hade jag galen träningsvärk!
  • Övriga dagar gå/jogga/cykla 40-60 min. Fail! Gått lite någon dag men inte gett mig ut på någon förbränningsträning. Inte alls ok.
  • Äta frukost, frukt, lunch, middag och kvällsfika, halvt check! Fick in alla mål men frukt bara 3-4 dagar. Dock en vädligt stor förbättring från min sida så ska jobba vidare på det :)
  • Inget gott på veckorna, check! Tro de eller ej men har klarat det! Eller okej, någon bit mörk choklad har jag mumsat på men inte mycket!

De va väll inte fy skam men tror inte de räckt för nå mina minus 2 hg men de får jag se imorn.
Måndag = vägning.

Så ska inte klaga på mig själv men önskar jag hade gett mig ut på promenader iallafall, men vet inte riktigt när jag ska få in de, inte för att jag har så himla mycket att göra men energin/lusten att ta sig ut brukar sitta så långt inne efter en dags plugg och hushållssysslor. Då vill jag bara krypa ner i soffan med någon bok, serie eller tvspel. Inte för det är någon ursäkt. Det får bli veckans utmaning, få in promisar!

XOXO inibell