Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Turtles in a nutshell, turtlepower!
2012-09-23 kl. 23:31:51
Nördigt

(ja jag vet att den inte går så men i mitt huvud gör den det) 
Spelade turtels in time ikväll med finpojken och jag var grym! :D Haha klarade mig tillochmed bättre än niklas på slutet (A) DE NI! Haha älskar spel när man bara behöver använda 2 knappar utom syrknapparna! Hoppa och slåss. Det är så jag rullar! :D Nä men jävligt kul va de iallafall, toppenavslut på min überplugg helg. 
(satt 8 timmar med ordklasser och satsdelar igår, men kan de relativt bra nu. stolt flicka!)

Nä skulle ba dokumetera mitt flyt så jag kan kolla tillbaka på det när jag vill känna mig kung igen! Framöver ska vi ta oss an hard. Detta kommer bli ett beroende misstänker jag! 

XOXO inibell