Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Svenska 2 dödar mig redan! Haha toppen!
2012-09-22 kl. 00:11:00
Plugg

Helt galet! Börja med svenskan idag, efter läst typ 30 sidor inser jag att jag borde ha lärt mig alla ordklasser och satsdelar när jag gick högstadiet och gymnasiet. MEN då tänke man ju, kommer aldrig behöva det här igen. JO TJENA. Efter inse att jag inte fattar något slår jag upp ordklasser och satsdelar och inser det är 30 sidor -.-
Så vad gör jag. JO börjar sammanfatta och lära mig dessa saker då. Så idag har jag suttit 4 timmar och jobbat med sidor som jag inte får betyg på men måste fatta för fatta allt annat. Dessutom minns jag att svenskaläraren jag hade på gymnasiet tyckte ordklasser och satsdelar va så svåra så vi hade ba liite för de fanns i kursplanen.
Har då hunnit ca 15 sidor av 30 idag då, så ingen helg i helgen. Måste kunna de där innan måndag då kursen börjar på riktigt! HEJJA HEJJA HEJJA!

Haha nää men nu ska jag inte klaga, får skylla mig själv att man inte tog de seriöst när man gick i skolan. -.-
Tror de kommer bli en låååång kurs! Längtar till jag får jobba med läs delarna och inte skriva/textförståelse.

XOXO inibell