Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Nöjd av lite olika anledningar.
2012-09-11 kl. 21:32:51
Plugg

Känns som jag bara skriver om plugg och träning nu men typ så livet ser ut just nu !
Tänkta ba säga till alla intresserade att jag fick C på min uppgift förra veckan och ska imorn/torsdag lämna in sista uppgiften i Religion 2 sen äre slutprov nästa torsdag! Kommer säkert gå bra, tror jag xD

Var hos studievägledaren idag, har fått de bekräftat nu att om jag är klar innan juli 2015 får jag behålla mina betyg från BF och jag får ett slutbetyg fast blandat då, vilket gör att jag bara måste läsa in svenska 2 nu så blir resten 800 valfritt :D Har även planer på läsa schemalagt till våren, engelska 6. Kräver lärare för jag ska palla den och blir skönt att de tar en hel termin med ba några lektioner i veckan så får jag samtidigt läsa andra kurser på distans på segaste farten! weehoo :) 

Nu äre snart svenska som gäller, skrämmande för de är GALET mycke som ska hinnas med i den, kanske får förlänga tiden med några veckor om de blir för mycket. Men än är jag positiv! Sen vart nöjd idag när jag lyckades fixa alla böcker för ca 780 på tradera istället för  1090 som de skulle gått på att beställa från bokus (som är billigaste jag hittat annars släng på 200 till). Väntar ba på kontakt med säljarna nu så hoppas de går smidigt och bra! :)

Såå ja tror inte ni ska förvänta er så mycke intressantare uppdateringar framöver för som sagt kretsar mitt liv kring plugg, klämma in träning, lite tvspel och serietittande xD

XOXO inibell