Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Min kamera bor i lådan.
2012-09-30 kl. 15:44:21
Livet i allmänhet.

Då ska vi se här, denna helg har spenderats med lite olika saker. Fredags vart det hjälpa ida med flytten, åt lite lunch på frasses, en sväng på stan och lite chill i soffan. Igår tog jag cykeln till mor min och så skulle vi sy gardiner, gick sisådär, vart 1 par av 4 gjorda. Haha men vi åt morotskaka, mormor hälsade på, vi lagade kikärtspaj men champinjoner och slogs med en kork sen vart de såklart en massa prat om allt och ingenting. Super trevligt iallafall :) Ikväll ska vi till Ida och dricka kaffe (jag hoppas på mjölk finns till mig) och äta tårta.

Idag har jag gjort provet i del 1, 4 av 5 rätt. Får va nöjd och igår fick jag tillbaka uppdrag 1 och hade fått C, hur det gick till vet jag inte eftersom de stod att man inte kunde få högre betyg men tydligen gällde de B och A så inte dåligt alls :D Har nu läst igenom studieguid 2 och känner de kommer bli intensiva veckor med svenska 2. Kul men svårt att lära sig lite om så mycket olika delar. Jag har dessutom kommit på att nu när jag skickar in svenska uppdragen så har inte bara faktan betydelse för betygen utan också själva språket jag använder och däför planerar jag att använda bloggen för att öva på skriva svenska. Så hejdå talspråk!


XOXO inibell