Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Lite snabb plugguppdatering :)
2012-09-05 kl. 17:25:00
Plugg

Då var 2/3 delar klar av kursen, känns bra. Det går så sjukt mycket snabbare än i våras men gör mig inget, skönt med lite mer press än tidigare! Dock är jag inte glad över nya betygskalan, D-C låter som så mycket sämre betyg än VG eller G+ men får lära mig gilla det helt enkelt! Taggar bli klar med religionen och få gå in på nästa ämne bara 3 veckor kvar :) Fick D på första uppgiften men hoppas på ett C på den jag lämnade in idag, försökte tillochmed på A frågorna, tror dock inte att de leder till några höga betyg men hoppas på de kan hjälpa mig till ett C :) 
Sjukt nervös inför slutprovet, mycke svårare kapitel än tidigare + lite tid att repetera men de är ina om 2 veckors bekymmer!

XOXO inibell