Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Kvällsryck
2012-09-27 kl. 23:14:50
Livet i allmänhet.

Fick ett ryck efter jag pratat med mamma, skulle ställa ihop symaskinen + alla grejjer till den så pappa kan hämta det imorn och kände då att de var dax att städa skrivbordet. Har tänkt göra de i ca 2 månader så nu äntligen vart det gjort! Tomt blev de, tog bort båda symaskinerna + alla tillbehör så nu rymms skrivaren på skrivbordet istället för under och det måste ju vara lite bättre för lite mindre damm samlas väll här uppe? A jag tror det iallafall. 
Nu ryms också mina 3 svenska böcker + 2 anteckningsblock och datorn utan problem så jag är nöjd! :D
Kanske tillochmed ska ta och städa badrummet nu innan sängen ska renbäddas och krypas ner i. 
Så då vet ni det :)

Har även lämnat in första uppgiften på svenskan idag, var tydligen bara E uppgift så håller väll tummarna att jag inte missförsått något! Annars känns Svenska 2 som en kul kurs, svår men kul. 
Imorn ska jag, niklas och mattias hjälpa ida att bära möbler och annat till hennes nya lägenhet. Ska bli så kul att få se den, sen blire 20 års/inflyttningsfest på måndag, kommer bli kanoners! :D 
Har även planer på hinna en sväng på stan och göra lite stuff om vädret, tiden och orken vill va på min sida! 

XOXO inibell