Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Frustrerad..
2012-09-19 kl. 14:03:13
Plugg

Jag håller på bli galen! Sitter och försöker plugga in lite mer saker inför provet imorn men de är typ stopp i hjärnan. Känns som jag läser samma sak om och om igen men de går inte in mer! Vet att jag har kunskaperna så jag klarar  E och troligen D men vill ju ha mitt C nu när jag fått två starka C:n på mina sista uppgifter. Sjukt jobbigt.. vill ba få de överstökat men 22 timmar kvar. Vet inte hur jag ska förhålla mig till tiden eller boken. Sluta försöka pressa in mer och fortfarande känna att jag kan de jag kan och va nöjd med vad de leder till utan stressa sönder mig eller nöta nöta nöta och hoppas de går in mer men känna stress över att de borde göra de men kanske inte gör det? 
ÅHHHH. Hatar att de muntliga slutprov, muntligt är svårt. Får man stopp i hjärnan kan man inte gå tillbaka i slutet utan nej då äre stopp och så går man vidare till nästa fråga. Det är vad jag kallar press!


Önska mig lycka till! Nu ska jag äta lunch och sen läsa en bok (en vanlig bok).
Sen blire bio med sötniklas ikväll.

XOXO inibell