Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Dax att ta tag i det på riktigt igen!
2012-09-01 kl. 12:35:38
Hälsa

Då ska vi se här!
Efter att ha fastnat på pendla mellan 56 och 55.2 i 4 månader, oj jävlar! Har stått still i 4 månader redan! Så har jag nu bestämt mig för satsa på det här med att nå min målvikt och slutdatumet är 31/12.
Målvikten är då 52 kg, det jag vägde innan jag sakta men säkert började gå upp 3-4 år sedan.
Det blir alltså minus 3.4 kg på 4 månader.
Så hur ska jag nå detta mål då?

Planen ser ut så här;
- Gym 2-3 gånger i veckan och då ska jag gymma, inte köra konditionspass.
- Övriga dagar, cykla/promenera/jogga 40-60 minuter. 
- Äta regelbundet, frukost, frukt, lunch, middag och kvällsfika.
- Inget "gott" på veckorna, popcorn och glass hör till helgen.

Har räknat och måste snitta ca 2 hg i veckan för nå målet.
Så första delmålet blir 54.5 till den sista september.
Och jaa jag vet, muskler väger också så jag lovar er att jag inte är besatt av en viss siffra på vågen men de är mitt riktmärke och ska låta niklas mäta midja, höfter och överarmar nu så jag vet vad jag ligger och kan se reslutat där med då de är de områderna jag vill trimma till :D

Så nu kan ni väll hejja lite på mig så jag tar mig ur denna sega period som vart :)

XOXO inibell