Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Där står en vägg.
2012-10-22 kl. 13:23:10
Plugg

Fredagen var mycket trevlig, middag hos mor och far sen en sväng på pipes med niklas och mattias :) 
Skypade med mitt lodjur i två timmar på lördag och igår vart de en cykeltur runt halva stan och en prommis med ida på kvällen. Så sammanlagt en väldigt trevlig helg :)
 
Dock gick jag in i en vägg i lördags, nämligen "min hjärna vill inte ta in mer epoker och författare väggen". Det är förbannat frustrerande. Jag läser och läser men de är ba stopp. Vill lägga mig i sängen och vakna i december när jag ska va klar med denna kurs. EGENTLIGEN är den rolig, innehållsmässigt, men det är så mycket, litteraturhistora, texttyper, skrivregler, textförståelse, grammatik, språkkunskap och säkert en massa områden till jag inte kommer på just nu.
 
Fick iallafall C på uppgiften jag lämnade in förra veckan men provet jag gjorde idag vart 3.17 av 4 = 79% rätt. Inte nöjd men de va 1 fråga som jävlades med alldeles för många svars alternativ -.- 
Misstänker jag kommer måsta förlänga kursen med typ 2 veckor (hoppas de räcker) efter del 4 är klar. Inte något jag egentligen vill göra men får inte dräpa mig, det lovade jag mig själv prio ett ska vara under mina komvux studier, inte dräpa mig.
 
Annars så har jag försökt göra någon from av kursplan. Hade 1000 poäng kvar att läsa i våras. När den här terminen är slut har jag fått betyg i 200 och har bestämt mig för 6 kurser jag ska läsa kommande terminer som motsvarar 500 poäng. Det ger mig återstående 300 poäng som jag inte har någon aning om vad jag ska läsa men får fundera vidare och hoppas på att ingen av de jag bestämt mig för läsa försvinner av budgetskäl framöver!  Sen hoppas jag att jag klarar av hålla distanskurserna på 50 % fart fast jag samtidigt kommer läsa (om jag blir antagen) shemalagt 3 dagar i veckan under hela våren på komvux.
 
XOXO inibell