Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Äntligen!
2012-10-14 kl. 14:38:30
Plugg

Då har jag skickat in den hemska Shakespeare uppgiften + ett referat. Känns inte allt för bra men kunde inte göra mycket mer än så, hade jag läst Romeo och Julia eller Hamlet hade jag vart klar för flera dagar sen men En midsommarnattsdröm fick allt att bli så svårt! Hoppas mitt slit ger mig C annars lägger jag ned. För få jag bara E hade jag lika gärna kunna skicka in de första jag skrev i onsdags istället för skriva om och om och om igen! 
Så nu håller jag tummarna :) Nu blire ba lunch, snabbdusch och lite snabbstäd sen kastar jag mig vidare in i studieguid 3 och kapitel som Hur man läser och analyserar lyrik, Upplysningen och Romantiken. Ingen skrivuppgift på den delen! Lyckan är optimal, bara läsa och antecka. 

XOXO inibell