Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Äntligen en vecka med flyt!
2012-10-26 kl. 12:47:10
Plugg

Efter tröga dagar men romatiken som epok gick jag vidare till realismen och naturalismen, min sirapshjärna bestämde sig för sammarbeta och veckan har flytit på bra. Gjorde lite ny ordning på den här delen av kursen. Började med litteraturhistorian som jag nu är "klar" med, jag har gjort provet idag och äntligen för första gången i den här kursen fick jag 3 av 3, 100%. Måste läsa en roman från någon av de ovanstående epokerna så ska fara och låna Madame Bovary idag. Sen ska täckte jag ta itu med språkkunskapen, denna gång nordiska språk (ska tydligen analysera danska och norska texter i kommande uppdrag) och sist ta skriva och texförståelse delen. Eller sist blir de ju skriva uppdraget men då måste jag vara klar med övriga delarna först. Men de känns som en bra ordning, synd att jag inte kom på den tidigare bara! 
 
Annars så är gym och stan som står på schemat idag :) 
 
XOXO inibell