Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Ännu ett inlägg om plugg...
2012-10-31 kl. 16:14:32
Plugg

Ojojoj, jag hatar att skicka in uppdragen. Hatar väntan på betyget, hatar att känna att man kanske missförstått uppgiftera eller att läraren inte uppfattar texten man skrivit på samma sätt som en själv. Hatar dessutom när uppdragen består av så många spridda delar, det är en fråga nu som jag vet att jag bara skulle få E på om det enbart var den frågan som skulle skickas in. En fråga som jag tycker själv är värt C och en fråga som jag känner mig kluven till, tycker C själv men eftesom det helst skulle skickas in som en ljudfil fast jag gjorde den skriftliga varianten så vet jag inte. Men jag är nöjd med mig själv och hoppas iallafall att det räcker till D :)
 
Börjar längta till denna kurs är slut och jag får gå vidare, hoppas innerligt att svenska 3 innehåller mindre spridda delar. Det här är för mycket att ta in, tur jag har samma lärae som på mina religions examinationer annars hade jag vart dö nevös. Om 25 dagar ska sista delen vara inlämnad och innan sista november måste jag gjort slutprovet. För jag ska kämpa som ett djur för slippa lägga på några veckor, bita i det sura äpplet och bli färdig.

Nu ska jag försöka skingra huvudvärken som jävlats med mig i några dagar genom att gå till affären och köpa potatis, sen ska jag göra potatismos och hoppas på det återställer lite krafter! 
 
XOXO inibell