Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

4 dagar försent.
2012-10-05 kl. 17:46:12
Hälsa

Kom på att jag skulle ju ha uppdaterat i måndags om hur mitt viktdelmål gått! Men bättre sent än aldrig..
Hade satt 54.5 som mål och trodde de var omöjligt att klara eftersom mitten på september hade de inte hänt så mycket på viktfronten (däremot på gymmet började de gå riktigt bra och fick öka kg på en flera maskiner. Yeeey!) så då förstår ni hur glad jag blev i måndags när vågen visade 54.7 :) Inte riktigt målet men samtidigt -7 hg på en månad så ska inte klaga! Känns däremot som det kan bli lite motgång nu, har inte vart på gymet på 17 dagar. Förra veckan var jag småfebrig så då bestämde jag mig för ta de lugnt. Min plan va börja igen i onsdags men självklart vaknar jag på onsdagsmorgon men världens snuva och nyser stup i kvarten så neej inget gym denna vecka heller. Surt. Nya delmålet är 53.8 till sista oktober så får ligga i lite om de ska gå, bara förkyldningen ger sig så jag får börja igen! Svårt att förbränna utan att träna -.-

Matfronten.. funkar. Det där med frukt höll ca två veckor. Glass och popcorn missbrukar jag just nu så de går väll inte heller så bra. Men ska ta nya tag, så fort jag blir frisk! (A) 


XOXO inibell