Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Inte mycket kvar nu, bara några veckor!
2012-11-11 kl. 22:34:02
Plugg

Jag har verkligen inte något annat än plugg att skriva om nu för tiden... men det är för att det går trögt. Det tar en massa energi och mer eller mindre all min vakna tid. Jag hoppas innerligt på att svenska 3 inte kommer vara lika hjärndödande och att den ger mig lite tid över till annat utan att jag hela tiden känner; jag borde plugga, sluta spela, gå och plugga! Eller vad jag nu än gör, mest smiter jag till Castle Crashers, där får jag ta ut lite "frustration" och får umgås med älsklingen samtidigt som mörda mina fingrar och ba bli allmänt taggad :)

Har suttit och kollat igenom upplägget på svenska 3 och det verkar helt okej, ska skriva en uppsats (kul! :D) men som ska presenteras i muntliga examinationen (mindre kul...)  tror även jag kommer tvingas spela in en ljudfil och skicka in.. men de som inte dödar gör en starkare, visst är det så man säger? 
Nä men det får jag inte oroa mig över nu. Det är inte förän efter jul.

Imorgon kastar jag mig in i den sista studieguiden i svenska 2, modul 6. Den ska tydligen vara i "maffigaste" laget enligt lärarna så får väll se hur det slutar, kanske med att jag sitter i ett hörn av lägenheten och skakar helt förstörd om några dagar... Nej, skämt åsido. Men tufft tror jag det blir. Har ingen aning om hur det kommer gå på slutprovet. Vill bara ha det gjort nu men återstår 2-3 veckor beroende på när jag får tid för examinationen. Hoppas jag klarar C men känns ytterst tveksamt. Provet jag gjorde senast gick.. sådär, 2/3. Alla uppdragen hittills har jag ju fått C på men har bara spikat 1 av 4 prov . Börjar dessutom känna att saker som jag läste för några veckor sen är helt borta så mitt betyg hänger på när jag får tiden för provet. Får jag några dagar att repitera klarar jag nog D iallafall men är skitnöjd med mig själv bara jag fixar E (godkänt).

Förlåt för bristen på intressantare inlägg, men det här är ett bra sätt för mig själv att hålla koll på hur mina tankar gått, hur jag mått och vad jag känt under kursens gång. Men ska försöka komma ihåg att skriva när det händer lite roliga saker, för det gör det faktiskt också! Sitter inte bara framför datorn hela veckorna, men mestadels!
 
XOXO inibell