Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Några glas vatten
2012-05-05 kl. 14:20:36
Hälsa

Just nu känns allt litesådära blääh. Veckans händelser har satt sina spår och jag känner mig som en degklump. 
Inte gymmat på 14 dagar, inte kört puls på 14 dagar. Det ogillas skarpt! Hatar att tappa rutiner. 1 veckas uppehåll funkar men efter 2 börjar de kännas jobbigt att ta tag i det igen. Håller tummarna för allt ba känns bra igen på måndag! Ska bli spännande (läs hemskt) att kolla vågen, hoppas på +-0. Självklart vet jag ju att jag inte kan ha dåligt samvete över veckan som vart och jag inte haft ork/tid att motionera men har tycket lite synd om mig själv så ätit en massa onyttigt och hemskheter! På måndag blir det ta tag i livet igen. Chipspåsen som inföskaffades idag blir den sista, det är aldrig så gott som jag tror det ska vara. Donerade den till niklas. 

Om jag vill ha snacks så ska jag hålla mig till popcorn, chocklad och hembakat! Bara helgen med. haha undrar hur många gånger jag skrivit liknade saker? 
Men det ger faktiskt resultat, måste hacka lite på mig själv så jag tar tag i det igen!

Kan ju få ge mig själv lite beröm också för jag valde att inte införskaffa cola zero idag när jag va på affären. Det är ett beroende som jag verkligen måste få bort! Nu försöker jag ersätta allt coladrickande med vatten istället, tror de är betydligt bättre. 

XOXO inibell