Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Så går en dag i ditt liv och kommer aldrig åter.
2012-05-03 kl. 16:32:05
Livet i allmänhet.

Min trygghet och klippa.
Jag älskar dig.

Orkar inte gå in på detalj men under de senaste 27 timmarna har jag spenderat 25 av på lassa.
Igår eftermiddag fick jag en svårtklassad allergichock och kraftigt blodtrycks fall, på 10 minuter gick allt från vanligt till kaos.
Snabbt va jag på akuten iallafall tack vare världen bästa pappa.

Återhämtade mig fort och stabilt. Fick ligga kvar på övervakning under natten och skrevs ut för några timmar sedan. Världens finaste niklas va med mig alla timmar utom under natten. 
Stackarn, skrämde nog livet lite ur han. 
Nu ligger han och sover så fint i sängen.

Nu ska jag försöka smälta vad som faktiskt hände igår och ta det lugnt. 

Fråga mig inte varför jag skrev om det här, denna blogg ska egentligen bara handla om bra saker men det kändes på något sätt skönt att skriva.
Jag mår bra nu så ni behöver inte oroa er:)


XOXO inibell