Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Snart 2/3 av Religon A klart!
2012-05-18 kl. 12:40:01
Plugg

Har vart supereffektiv på morgonen, gjort provet på Buddhism och Hinduism. Klarade mig fint! Sen har jag börja på uppdraget, gjort halva och sista frågan som är kvar är "vad anser du är den väsentliga skillnaden på de två religonerna, beskriv och förklara". Lite större och bredare fråga, ska börja ge mig på den om en stund :)
Det är så sjukt skönt att plugga när man har G som betygsmål. Ingen press ingen riktig stress, inte illa alls!
När jag skrivit klart det svaret och skickat in börjar den tråkigaste och största delen av kursen. Religonerna i väst, judendom, kristendom och islam. Taggar inte ens lite. Men men, har sett till nu att ha extra lång tid på mig för det avsnittet :)

Just ja ska bju på en bild sen, va och klippte mig i onsdag! 

XOXO inibell