Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Marängsviss, religon och lite träning
2012-05-29 kl. 08:59:29
Livet i allmänhet.

Haha förstår inte vart dagarna tar vägen! Elle jo men inte riktigt hur långt de blir mellan inläggen, men för min söta mammas skull så måste jag skriva lite annars tror hon jag dött eller nått :)

Helgen va toppen mys, stek på balkongen, grillat och sällskaps spel med syskon och vänner, en massa marängsviss och så lite pokémon på det. Inte illa.
Min variant med hallon istället för den där hemska bananen!



Niklas variant med den hemska bananen.


Idag blir gym för typ 3 gången på hela maj. Det blir ta tag i träning och mat igen efter helgen. Denna månad vart knas fast trots knappt någon motion och lite för mycket av de goda och feta så har vikten hållit sig runt 56 +- något hekto så kan ju inte vara besviken. Målet 55 får jag satsa på till sista juni, nöjd att jag inte +at en massa istället!



Nu blire en massa fokus på detta i några timmar. Igår läste jag igenom kristendomen och islam. 
Valde att spara det längsta och tråkigaste till sist, nämligen kristendomen. 
Så sammanfatting av islam, here we go! 


XOXO inibell