Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

En såndär lagom lång sammanfattnig ^^
2012-05-22 kl. 22:15:10
Livet i allmänhet.

Det har vart två bra dagar trots lite feber de senaste dagarna, efter att igår avslutat kapitlet religoner i öst och börjat med inledningen på religoner i väst så från att allt känns hopplöst så har jag fått ihop en sammanfattning av x antal sidor, fått in de någorlunda i skallen och ikväll börjat skumläsa Judendomen.

Igår fick vi trallen på plats och åt årets första middag på balkongen. Idag vart de årets första bikinisolning efter mina framsteg med religonen.
Mor och syster kom förbi och de skulle ut och käka så jag och niklas bestämde oss för joina dom. Vart mat på Great Easten och en massa surr sen en promenad i kvällsolen hem. 

Vart även glatt överaskad när vågen stod mellan 55.5 och 55.7 i helgen/igår. Efter 14 dagars +ande så vände det visst igen, nöjdare kan jag inte vara just nu!
Inför helgen smids de grillplaner och vi hoppas på veckan får sluta i friskhetens tecken. Vi har vart alldeles för småsjuka den senaste tiden, knappt vart på gymmet men håller tummarna för torsdag :)

Som vanligt har min kamera bott i lådan och tänker ta en bilder på massa med de liksom glider ur minnet på dagarna. Sist men inte minst så insåg jag idag att de är ju nästa vecka jag åker till stockholm och älskade amanda !
När jag boka biljetterna kändes de som evigheter kvar men som vanligt flyger tiden iväg och eftersom hon är grym på fota och blogga med lagomt med ord och en massa bilder så ska jag se till att hon ger mig en spark i baken så kanske jag kan komma ihåg kameran lite mer! 

XOXO inibell