Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Buddha, Brahma, Shiva osv
2012-05-15 kl. 17:48:29
Plugg

Plugget rullar på ganska bra nu, är färdig med sammanfattningen av Hinduismen och har snart gjort halva sammanfattningen på  Buddhismen med. Efter det blire repitera och sedan göra provet innan söndag kväll är min plan. Så får vi se hur mycke tid jag behöver för uppdraget efter det. Ligger rätt bra till i tidsplanen känns bra att jobba snabbare än vad som behövs med tanke på att höstens tempo blir något högre om de blir plugg då :)

Har iallafall vart duktig och skickat in ansökan till kurstarten i augusti börjar med religon 2 och efter det blire svenska 2. Så får vi se efter det vad jag kan tänkas läsa för roliga kurser för få mitt slutbetyg.

Kan även meddela att jag klarade mitt G på den där etikuppgiften som kändes jobbig så jag är nöjd!

XOXO inibell