Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Braigt :)
2012-03-26 kl. 11:53:32
Hälsa

Kändes bra att se en veckans träning och kost gav resultat, tillbaka på 57.7 igen så nu äre ba kämpa vidare! 
Veckans träningsplaner är cykel idag och fredag, gym imorgon och torsdag, vila onsdag och sen helgen får vi väll se. Känns som en bra plan iallafall. Målet är ju 56 kg till sista april och de är 5 veckor jag har på mig så -3 hg i veckan tills dess. De ska gå, jag har bestämt mig för det :)

Övrigt så veckan är rätt tom, ett möte inbokat och en tvätt de är väll allt jag vet så här långt. Känns riktigt härligt att alla möten blir mindre och mindre för varje vecka. Få känna att energin kan gå till annat än bara sånt, orka med alla vardags sysslor och ändå ha energi över för de inte är en massa spring på möten hela tiden.  
Känna att de finns ett slut på allt sånt och snart får jag börja tänka på framtiden och orka tänka framåt.
Det är en riktigt härlig känsla :)

XOXO inibell