Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Upp och ned, upp och ned
2012-03-21 kl. 12:57:12
Hälsa

Inte så mycke saker som händer just nu, ba allmänna veckosysslor. 
Kämpar för inte ge upp när de gäller vikten, visste att helgens intag av kalorier var GALET MYCKET för mycket men blir ändå besviken när vågen går en massa plus efter två veckor under 58 och nu tillbaka över. 
Var de värt de? Två veckors slit för lägga tillbaka allt på 2 dagar.. Vet inte riktigt. De va ju en förbannat trevlig helg så på så sätt var de ju riktigt värt de men  viktmässigt så suger de hårt. Men de är väll ba bita i de sura äpplet och ge sig fan på att de ska gå. Innan sista april ska vågen stå på 56 så äre bara. 
Så inge alkohol förän valborg igen. Måste styra upp mina kvällsfikan också, de har blivit lite för stora den senaste tiden!

Men gymmet går ju fortfarande bra  och förra veckan och denna vecka har jag vart duktig på cykla hemma. I måndags satt jag en hel timme. De tycke jag va förbannat duktig av mig. Dock är trampmaskinen ett mysterie för sig, vissa dagar gåre superduperbra medans andra dagar så stummar benen på typ 10 min. De gillas inte.
Snart så blir det börja jogga utomhus med hade jag tänkt. Men de får vänta några veckor till, vill ha de lite varmare först :)

XOXO inibell