Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

TV-spel och kladdkaka.
2012-03-06 kl. 21:59:40
Nördigt

Efter en lite onödigt lång dag på lassa där jag fick vänta en massa (kolla upp tummen, inga fel på den som de såg ut nu) så äre nu äntligen kväll och niklas är hemma och vi ska mysa i soffan med tvspel och äta upp resten av min misslyckade kladdkaka som jag bakade igår. 
Och ja ni läste rätt, jag, ina misslyckades med en kladdkaka ! De är ju inte möjligt, har typ hänt 2 gånger (denna inräknad) på 7 år eller något. Menar min kladdkaka va ju lite utav en favorit bland alla vänner i högstadiet och har under årens gång fått sms från hela gamla tjejgänget där de bett om mitt awesomiga recept. MENAR HUR? HUR KUNDE JAG FAILA? 
Svaret. Ny form, lite för varmt i ugnen. MEN ÄNDÅ... Sen tror jag jag bakar de för sällan nu för tiden, håller på tappa greppet. INTE OK.

Tillbaka till tvspelet, har pausat från min älskade wii och spenderat de senaste två kvällarna med snesemulatorn niklas har på datorn och är nu beroende av yoshis island! De är svårt, speciellt få 100 % på banorna, just så pass jag klarar dem alls ! Efter de så väntar de att spela igenom alla mario spelen, det har just slagit mig att jag typ ba spelat några banor här och där på alla de olika spelen men inte ens nära spelat igenom dem, ILLA. Så förutom de så äre en bunt andra gamla goa spel me som jag tänker änga en större del av mina kväller framöver till, planerar även nytt wii spel i slutet på denna månad. Vi har nu börjat spela andra varvet på Rayman Origins så behöver ett nytt multiplayer spel till wiin! 

Så de cirkulerar i mitt huvud just nu! 

XOXO inibell