Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Trampa trampa trampa!
2012-03-29 kl. 12:17:40
Hälsa

Kastade om träningschemat lite så blev vilodag i tisdags och bara gym 1 gång i veckan (senare idag). Så veckans motion har  måndag, onsdag och fredag 1 timme cykel, torsdag gym och 25-30 minuters trampmaskin. Nöjd som bara den :) 

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag älskar motionscykeln! Det är helt underbart att sitta och trampa på den i en timme mitt på dagen.
Jag hatar egentligen förbränning och konditionsträning, de är tråkigt och tar lång tid men äre bara något bra på tv, helst a place in the sun på 8an så gåre riktigt bra, första 20 min är tröga men efter de flyter de bara på och de känns så otroligt skönt, för första gången kan jag köra något länge utan att dö av utmattning, tristess eller snubbla på mina egna fötter som jag gör när jag löptränar. Riktigt härligt! 

XOXO inibell