Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Smått obligatoriskt
2012-03-25 kl. 23:10:45
Livet i allmänhet.

eller något sånt att berätta för alla vad man gjort på helgen. Haha varför de känns så har jag inte den blekaste men nu tänkte jag dela med mig av min helg till er. Tyvärr inga bilder. Har blivit helt kass på använda kameran xD

Fredagen vart de en prommis med robby (vi var hundvakt) i de fina vädret, sedan bar de av till ica maxi och strömpilen. Strosade runt där, införskaffade som sagt mario och mötte upp ida efter hon slutat jobba. Vi tog alla bussen hem efter de åt lite kebab och pommes, fixade idas klänning, såg film och efter ida åkt spelade jag och niklas mario i några timmar.
Igår så va de mest Mario och serier (HIMYM, Couger Town, Community och Joey) som gällde, med andra ord en hel dag i soffan. Idag vart de fika på NK med ida och hennes kompis Felix, riktigt trevligt va de. Vi pratade om appar och minigrisar bland annat! xD  Sen en sväng på haga för (oplanerat) äta lite middag och va social. Som vanligt när vi ba ska stanna en stund så vart de några timmar men de är ba mysigt :) Alltid lika trevligt där!

Sammanfattningsvis så en lugn och skön helg med kanske liite för mycke gameing, klarat lite mer än 50% av spelet redan xD haha men de är så de ska va! Nu måste det införskaffas nya batterier så vi kan fortsätta imorgonkväll.

A så va de men den helgen.

XOXO inibell