Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Sleep all day and party all night, we never grow old we never die!
2012-03-03 kl. 13:26:38
Awesome shit!

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!
De va de kungligaste jag vart med om i hela mitt liv, adept va amazing, helt fucking awesome! 

Tappde dock bort niklas vid ingång till adept så fick slåss själv vid staketet men klarade mig, lite avis dock när jag mötte upp niklas igen efter de va klar och de visade sig att robert hett micken mitt framör munnen på han så han fick sjunga i sista låtet. MEN KUNG VA DE !!

Vi införskaffade oss nya kläder, niklas den jävel hade råd med den snyggaste bandtröjan/jackan  ever nämligen Adepts collagejacka





JAG ÄR AVIS! VILL.HA.EN. Men ska köpa en till sommaren (A)

Fick nöja mig med en t-shirt istället 



Sleep all day and party all night, we never grow old we never die!
Sen va Nocturnal rites grymma enligt mig och Amon Amarth avnjöt jag på säkert avstånd på läcktaren.
Kvällen kan ha vart en av mitt livsbästa tillsammans med peace and love veckan. 

Idag mår man som man förtjänar, nej inte bakis utan nackspärr, mosade revben och träningsvärk i vader. Vaderna va för att istället för hoppa mig igenom adept så gjorde jag mer tåhäv för ifall fötterna lämnade marken så fanns risk för förlora platsen så konstanta tåhäv i 60 min känns idag ;)



Och så fin va min sminkning som jag fick på bodyshop! Den satt typ hela kvällen förutom att jag fick bättra på läpparna. Men nu äger jag iallafall det jag drömt om i många år, nämligen ett knallrött läppstift :D (sen va jag tvungen köpa ett rött läppglas till de med ba för de va så jälva snyggt)

ALLMÄNT NÖJD OCH LYCKLIG TJEJ! 
(tyvärr hade jag inte kameran med för va rädd tappa bort eller pajja den)

XOXO inibell