Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Same old, same old!
2012-03-13 kl. 00:22:33
Livet i allmänhet.

Då har en måndag gått och jag har väll inte gjort något jätte vettigt egentligen... eller jo, jag satte mig på motionscykeln i 40 minuter och tittade på the big bang theory. De tyckte jag va vettigt och duktigt av mig, bestämde mig för komma igång igen efter en hel vecka utan i princip någon form av rörelse alls. Så då va man tillbaka på banan. 
Vart glad när jag såg att vågen stod på 57.6 imorse fast jag då hade en vilovecka förra veckan och unnade mig både kladdkaka, glass, pommes och lite chips ! Men nu längtar jag tillbaka till gymmet och den fruktansvärt jobbiga trampmaskinen, så imorgon då jävlar ! :) 

Utöver de vettiga så har jag spelat ut Super Mario World 2; Yoshis Island idag eller spelat ut, klarat alla banor fast inte 100% så inga extra banor men ändå. Nu har jag gett mig på Super Mario World istället. Måste nästan göra en lista på alla spel som jag ska spela igenom xD 
Mer då.. Jo ida kom hit strax efter 6 och vi har hunnit en sväng på ica, sett film och börjat sy till hennes klänning.

Nu blire lite kvällsfika och sen sova, imorgon blir som sagt gym och sen en sväng på stan för avsluta dagen med middag på haga hos magnus och ingela. De blir toppentoppen! 

XOXO inibell