Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Måndag igen.
2012-03-05 kl. 12:00:53
Livet i allmänhet.

Jag älskar det nya utseendet på bloggen! Niklas va sötnöt och satt och fixade det i lördags, dock måste jag gulla med han ikväll eftersom kommentarsidan och kategorierna är lite knas men när de är fixat så är allt kung :D 

Idag har jag nästan återfått liv i nacken men fortfarande rätt öm, men de är så de ska va! Träningsvärken i vaderna har också börjat ge med sig känner mig typ mer lev än död nu iallafall :)
När jag vaknade idag kände jag inte ens lite för kliva upp på typ hela dagen men kom på att jag måste pallra mig till stan för få hjälp på viva med söka till kursstarten den 23 april.
Så då blev de kliva upp ändå, så då ska man ba ta sig en dusch och hitta något att ha på sig sen gå till stan. 

Sen äre ju måndag så då va de ju vägning imorse och den stod fortfarande på 57.7 inget plus med andra ord så jag är relativt nöjd :)

XOXO inibell