Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Earth hour gånger två.
2012-03-31 kl. 23:12:57
Awesome shit!

Vi satte oss med ljus och monopol junior (för åldrarna 5-8 år) för ha något att göra under earth hour. Pimpade reglerna lite gjorde vi dock. Jag vann stort första gången, niklas krävde revansh vilket resulterade i att jag åkte på stryk. Då för avgöra vem som va master på detta barnspel så körde vi en tredje gång och jag förlorade igen... och inte lite heller -.-
När vi slår på datorn igen säger niklas att vi gjort allt en timme för sent men jag inser att neeeej. Vi spelade monopol junior i 2 timmar. De ni! 

Hahah men kul va de, måste erkänna att jag kan en massa fula ord och niklas fick höra en hel del av dem. Jag är verkligen super dålig förlorare! 

XOXO inibell