Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Det snurrar i mitt huvud
2012-03-08 kl. 13:13:05
Livet i allmänhet.

Har vart sjukt yr sen typ 3 inatt, vaknade och hela rummet snurrade och jag kunde inte fästa blicken på något. Fick lite lätt panik väckte niklas för tänkte nu äre något på tok med blodsockret så han fick hämta min mätare. Fast va inget fel med värdet så bestämde mig för somna om i hopp om att de skulle va bättre när jag vaknade. Lite bättre, jag kan nu gå och fokusera blicken men fortfarande riktigt yr och konstig i huvudet. Inte ok. 
Väldigt skönt att inte va ensam när sånt där händer på nätterna och att niklas är hemma idag känns lite extra bra måste jag erkänna :) 

Men nog om sånt tråkigt. Eller njaa, har kanske inte så mycke roligt att säga egentligen förutom att de ska bli skönt att imorgon åker jag och niklas upp till stugan i helgen. Pappa skulle bort och fille ska va i stan så då passa vi på smita upp till skogen då de är lite mindre folk där! Tror mira och mattias skulle va där i helgen med, jag hoppas de. Vore mysigt :) Vi ska även låna med oss robby när vi åker upp, så kommer bli en toppen helg ! 

XOXO inibell