Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

6 grader utan sol. De är nice.
2012-03-01 kl. 16:40:56
Livet i allmänhet.

Idag bestämde jag mig för ta en riktig sovmorgon och de satt inte helt fel. Sen har jag spenderat dagen med prata i telefon, handlat, sytt till mitt linne, sprättat bort ärmarna på en skjorta, diskat, ätit gröt och suttit vid datorn och klicka runt på en massa onödigt.

Nu har jag bestlutsångerst, buss eller gå till gymmet? 
Brukar åka med filip men han skulle inte träna idag så ska jag gå måste jag bära en bag med både mina och niklas grejer och då kommer jag va helt slut när jag kommer fram och ryggen helt paj så antar jag måste ta bussen men gillar inte åka buss.. aja har väll inget riktigt val. bussen om 50 min. Ilandsprobleeem.

Så då blir gym ikväll, middag och sen sova så jag är jättepigg imorgon! TAAAAGGAAA

XOXO inibell