Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Studentfirande och sommarlovets första dag
2012-06-13 kl. 23:17:46
Awesome shit!



Glada pojkar tog studenten!



Mattias och Mira



Och så regnade det lite, min bror smet upp på flaket där röken kom ifrån.
Tror jag får hoppa på Miras flak nästa år ba för att ha stått på ett ;)

Så sammafatta studentdagen så först fira vi Mattias sedan åkte vi en sväng till Fannibanni.
Dock stannade kameran i väskan då men hon va söt som socker och de bjöds på gofika och mat.

Idag spenderades dagen på stan med Mira. Kolla på jeans (tiiiger) som jag ska köpa imorn.
Mira betalade tillbaka för några middagar och köpte hårfärg åt mig.
Så avslutade vi sommarlovets första dag med grillat. Firade lite att Mira klarade matte b och allt!
Stolt storasyster :)





Bästaste niklas hann inte ens in när han kom från jobbet utan vart direkt utnämnd till grillmästare!



Imorn kör jag! Är grymt taggad, dock tvivlar jag på att de blir så "skrikig" färg.
Nej mamma och pappa. Skojar inte. Den sätts i imorgon.
Men för lugna er, den som jag har nu lyste också oranget på förpackningen så.



Nu, gokvällsfika = Varm oboy och skorpor.

XOXO inibell