Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Något gammalt ger plats för något nytt
2012-06-06 kl. 21:18:01
Awesome shit!

Alla som umgåtts med mig känner säkert till min fina svarta väska med röda döskallar som jag haft sen sommaren mellan 7an och 8an, dvs sedan 2005 = 7 år.

Den har varit mig trogen i ur och skur och har aldrig hittat en värdig efterträdare förän nu.
Samma butik i stockholm som förra gången jag hittade en väska, nämligen
RIO


Om ni nu glömt hur min älsking såg ut, enda väskan jag någonsin gillat.
Den pensioneras nu och läggs i lådan med andra gamla älsklingsaker.



Och tadaaa! Efterträdaren, väskan som kommer fylla tomrummet och älskas lika mycket.



Nej den är inte fotad i svartvitt utan de är samma underbara väska fast med vita skallar! 
Fy vad nöjd jag är! Ni förstår inte.
Tackar mormor för bidraget och får hoppas denna håller minst 7 år den med, gärna längre.
Ska ta hand om den som de vore min bäbis.

XOXO inibell